گروه مالی مالیاتی پیوند محاسب

  • ۰
  • ۰

بسیاری از مشاغل تخصصی در صنعت مشاوره مالی وجود دارند که شامل مالیات می شوند. وکیل مالیاتی یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین این مشاغل مالیاتی است. اگر به امور مالی و حقوق علاقه مند هستید، تبدیل شدن به یک وکیل مالیاتی می تواند مسیر شغلی خوبی باشد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که وکیل مالیاتی چیست، چرا باید به عنوان وکیل مالیاتی کار کنید، تفاوت بین وکیل مالیاتی و CPA و نکاتی برای مالیات شدن

وکیل مالیاتی کیست

وکیل مالیاتی چیست؟

وکیل مالیاتی یک متخصص امور مالی است که در سیاست های بدهی مالیاتی در رابطه با درآمد، معاملات تجاری، تملک دارایی های معنوی و فیزیکی و نقل و انتقال املاک تخصص دارد. وکلای مالیاتی می‌توانند با شرکت‌های حقوقی که خدمات مالیاتی ارائه می‌کنند، مشتریانی که آن‌ها را بر روی بازدارنده، شرکت‌ها و نهادهای تجاری، غیرانتفاعی و افراد استخدام می‌کنند، کار کنند. برخی از وکلای مالیاتی به عنوان مشاور کار می کنند، در حالی که برخی دیگر در دعاوی حقوقی کار می کنند و به نمایندگی از مشتریانی که اختلافات مالیاتی آنها باید در دادگاه حل شود، کار می کنند.

وکلای مالیاتی با درک کامل از پیچیدگی‌های قوانین مالیاتی و بسیار مورد توجه برای دانش خود، به مشتریان خود کمک می‌کنند تا قوانین مالیاتی را بهتر درک کنند و با مالیات مطابقت داشته باشند. آنها به مشتریان خود در مورد امانت، وصیت نامه، ارث، املاک و مدیریت ثروت شخصی مشاوره می دهند. آنها در جلسات ممیزی برای مذاکره درباره تعهدات مالیاتی، جریمه های مربوطه و ابطال حق حق حضور دارند. برخی از وکلای مالیاتی انتخاب می‌کنند که در مسائل مربوط به خدمات درآمد داخلی (IRS) آموزش ببینند و به مشتریان خود در تسویه حساب‌های مالیاتی، حسابرسی و جلسات دادرسی، درخواست تجدیدنظر در دادگاه مالیاتی ایالات متحده یا حتی دادگاه عالی ایالات متحده کمک کنند.

چرا به عنوان وکیل مالیاتی کار کنید؟

یک وکیل مالیاتی از دانش خود در مورد قوانین مالیاتی برای کمک به افراد در شرایط مالیاتی استفاده می کند. آنها می توانند به مشتریان کمک کنند تا با IRS ارتباط برقرار کنند، در مورد تصمیم دادگاه تجدید نظر کنند، از اعتبارات مالیاتی استفاده کنند یا در پول شرکت ها صرفه جویی کنند. وکلای مالیاتی به عنوان مدافع مشتریان خود عمل می کنند و آنها را از طریق موارد ساده مانند کسر اظهارنامه مالیاتی یا چیز پیچیده ای مانند حمایت از آنها در دادگاه مالیاتی راهنمایی می کنند. به طور خلاصه، وکلای مالیاتی از مهارت‌های تخصصی خود برای کمک به افرادی که اطلاعات کافی در مورد مالیات ندارند، استفاده می‌کنند.

کمک به مشتریان تنها یکی از دلایل بسیاری است که وکلای مالیاتی از شغل خود لذت می برند. در اینجا دلایل دیگری وجود دارد که وکلای مالیاتی شغل خود را دوست دارند و چرا ممکن است این شغل را در نظر بگیرید:

ثبات: تقاضا برای کارشناسان قانون مالیات ثابت است و نیاز در تمام طول سال است. این موقعیت در دوران رکود اقتصادی پایدار است و همیشه در حال رشد است.
گزینه ها: وکلای مالیاتی می توانند در هر صنعتی شغل پیدا کنند، از شرکت های حسابداری گرفته تا مشاوران داخلی برای مشاغل و دولت فدرال.
تراز: وکلای مالیاتی نسبت به وکلای دارای تخصص های حقوقی دیگر تعادل کار و زندگی بهتری دارند، کار منظم تر و ساعات کمتری دارند.
حقوق: متوسط ​​حقوق وکلای دادگستری در ایالات متحده 96,190 دلار در سال است.
تنوع: مجموعه مشتریان، از مشاغل کوچک گرفته تا شرکت های چند ملیتی، دعوی قضایی و سازمان های غیرانتفاعی، کار را متمایز و جالب نگه می دارد.
راهنما: وکلای مالیاتی می‌توانند به راه‌اندازی یک کسب‌وکار، صرفه‌جویی در امور مالی خانواده، حمایت از یک موسسه خیریه، تأثیر بر تغییر قانون مالیات یا خدمات داوطلبانه کمک کنند.

تفاوت بین وکیل مالیاتی و CPA

یک حسابدار رسمی (CPA) دارای مدرک پنج ساله و دانش گسترده ای از مالیات است. CPA ها برنامه ریزان مالی همه کاره با مجموعه مهارت های متنوع هستند. آنها حسابرسی، حسابداری، نگهداری سوابق مالی در طول سال، تهیه مالیات و برنامه ریزی املاک را انجام می دهند. CPA ها در مورد مواردی مانند استراتژی های تجاری، سرمایه گذاری، املاک و مستغلات و مشکلات IRS مشاوره ارائه می دهند. آنها اغلب سوابق مالی یک کسب و کار را برای بهبود در مناطق مشکل دار بررسی و حسابرسی می کنند. CPA ها همچنین به مشتریان در مسائل مالیاتی پیچیده تر، مانند داشتن یک کسب و کار کوچک، سرمایه گذاری با ارزش بالا یا رهایی از بدهی کمک می کنند.

در حالی که وکلای مالیاتی در مورد مسائل مالیاتی نیز آگاه و همه کاره هستند، آنها دانشکده حقوق را به پایان رسانده اند و در آزمون وکالت برای وکالت شدن قبول شده اند. آنها بیشتر بر اختلافات مربوط به مالیات، بدهی های مالیاتی و نمایندگی در طول دعاوی مالیاتی تمرکز می کنند. اگرچه CPA ها صلاحیت نمایندگی مشتریان را در طول اختلافات IRS دارند، وکلای مالیاتی آموزش و تجربه بیشتری در دادگاه دارند. آن‌ها معمولاً مهارت‌های مذاکره بهتر، دانش بیشتر در مورد اصول حقوقی و تجربه بیشتری در مورد رویه دارند. وکلای مالیاتی باید از امتیاز وکیل-مشتری تبعیت کنند، بنابراین هرگونه اطلاعات ارائه شده به آنها محرمانه است.

اگر در زمینه تهیه مالیات، نگهداری سوابق مالی در تمام طول سال یا مشاوره در مورد برنامه ریزی املاک به کمک نیاز دارید، CPA یک انتخاب عالی است. اگر با اتهامات جنایی احتمالی توسط IRS مواجه هستید، به مشاوره حقوقی مربوط به مالیات یا نیاز به امتیاز وکیل و مشتری نیاز دارید، یک وکیل مالیاتی یک انتخاب عالی است.

  • ۰۱/۰۹/۱۰
  • سیدمحمد حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی